1- کلیه روابط قراردادی بین فروشنده و مشتریانش تحت این شرایط و ضوابط عمومی فروش و تحویل است، به استثنای هر گونه شرایط عمومی یا خاص خریدار. اگر فروشنده صریحاً و کتباً اعمال شرایط عمومی یا خاص خریدار را بپذیرد، این شرایط و ضوابط همچنان به صورت اضافی اعمال خواهند شد. این شرایط و ضوابط عمومی فروش برای فروش کالا، تحویل کالا و همچنین ارائه خدمات قابل اجرا است.
2- مشخصات و قیمت ها بر اساس ارزش های فعلی دستمزد و مواد است. در صورت تغییر، فروشنده این حق را برای خود محفوظ می دارد که قیمت ها را متناسب با آن تنظیم کند.
3- نحوه تحویل فقط جهت اطلاع ارائه شده است و فروشنده را تعهدی ندارد. تاخیر در تحویل خریدار حق جبران خسارت یا فسخ قرارداد را ندارد.
4- در صورت درخواست خریدار، حمل و نقل کالا بهطور خاص با استفاده از یک حملونقل شناختهشده توسط فروشنده، در تاریخ مقرر در سفارش انجام میشود، مگر در موارد فورس ماژور (اقلام مفقود یا آسیب دیده و غیره). حمل و نقل کالا همیشه با ریسک و هزینه خریدار انجام می شود، مگر اینکه صراحتاً توافق شده باشد. بازگشت همیشه در معرض خطر و هزینه خریدار است.
5- انتقال خطر آسیب، تخریب یا گم شدن کالا به خریدار در زمان تحویل یا حمل در صورت درخواست خریدار برای ارسال کالا به خریدار منتقل می شود. انتقال مالکیت کالا تنها پس از پرداخت کامل قیمت توافق شده توسط خریدار انجام می شود. تا زمانی که ثمن به طور کامل پرداخت نشده است، خریدار حق ندارد کالا را واگذار کند، مخصوصاً آن را به شخص ثالث رهن یا نفروشد یا به هر شکل و عنوانی در اختیار شخص ثالث قرار ندهد. خریدار نمیتواند کالا را تغییر دهد، بیگانه کند، انتقال دهد و/یا آن را بار کند.
6- هرگونه اشتباه فروشنده در مورد کالای تحویل شده (مانند اشتباه در مقدار یا مقدار) باید ظرف 48 ساعت پس از تحویل توسط خریدار به اطلاع فروشنده برسد.
7- فروشنده مواد تحویل شده را مطابق با مفاد گارانتی سازنده/تامین کننده مربوطه تضمین می کند. با انقضای این دوره گارانتی، کلیه تعهدات در قبال غرامت، تعهدات و تعهدات فروشنده در قبال خریدار متوقف می شود. در صورت لزوم دخالت تکنسین برای یک مورد گارانتی، هزینه های انجام شده به عهده خریدار خواهد بود. در صورتی که خریدار در طول مدت گارانتی بدون اجازه قبلی فروشنده، تعمیرات یا تغییراتی را انجام دهد یا به تعهدات پرداخت خود عمل نکند، گارانتی بلافاصله باطل می شود. خریدار حق ندارد از پرداخت به این دلیل که فروشنده به طور کامل به تعهدات گارانتی خود عمل نکرده است خودداری کند. در مورد کارها، تعمیرات یا بازنگری های انجام شده توسط فروشنده، ضمانت فقط در مورد کیفیت اجرای وظایف محوله داده می شود، مگر اینکه صراحتاً خلاف آن توافق شده باشد. فروشنده فقط موظف به انجام تعهدات گارانتی شرح داده شده در این مقاله در هلند است، مگر اینکه صریحاً توافق شود.
8- زمان تحویل محصولات سفارش داده شده به این صورت است که در صورت ثبت سفارش قبل از ساعت 15، همان روز ارسال می شود.
9- شرایط تحویل:
EUROBOOR BV Machines از KDZ Express برای ارسال بسته استفاده می کند. برای حمل و نقل پالت، EUROBOOR BV از DHL استفاده می کند.
KDZ Express و DHL دارای مشخصات استاندارد برای تحویل بسته هستند: روز و ساعت تحویل از دوشنبه تا جمعه از ساعت 8:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر است.
اگر در خانه نباشید: یک تلاش استاندارد برای تحویل دوم در روز بعد، و اگر در تلاش دوم کسی در خانه نباشد، برای تنظیم زمان تحویل جدید تماس گرفته میشود. اگر در اولین یا دومین تلاش کسی در خانه نباشد و اگر به همسایگان تحویل داده شود، یک اعلان در صندوق پست گذاشته میشود.
اقلام پذیرفته نشده و تحویل ناپذیر به فرستنده بازگردانده می شود. برای محموله های پالت: حامل ما محموله شما را تا اولین آستانه تحویل می دهد. این ممکن است درب ورودی یا اولین دروازه باشد. اگر از راننده بخواهید که محموله را فراتر از موارد فوق منتقل کند، نه EUROBOOR BV Machines و نه شرکت حمل کننده آن مسئول هیچ گونه خسارت یا ادعای ناشی از آن نیستند.
10- شرایط بازگشت
- برای سفارشات EUROBOOR BV، یک دوره بررسی 14 روزه از تاریخ دریافت سفارش اعمال می شود. در این مدت، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد، مجاز به بازرسی و ارزیابی کالا می باشد.
- همیشه بلافاصله پس از دریافت کالا، سالم بودن و کامل بودن آن را بررسی کنید. اگر اینطور نیست لطفا در اسرع وقت و حداکثر تا 8 روز پس از دریافت بسته با ما تماس بگیرید تا این موضوع را گزارش دهید. تماس از طریق فرم تماس با ما امکان پذیر است.
هزینه حمل و نقل برگشت به عهده مشتری است، مگر اینکه استثنائاتی در مورد کالا ذکر شده باشد یا با خدمات مشتری ما توافق شده باشد. کالای برگشتی باید شرایط زیر را داشته باشد:
- بسته برگشتی ظرف 14 روز پس از اطلاعیه برگشت ارسال می شود.
- محصول کامل و استفاده نشده است. هیچ نشانه ای از استفاده روی محصول دیده نمی شود.
- کالا در بسته بندی اصلی و سالم خود می باشد.
- برای مهر و موم بسته بندی از نوار شفاف استفاده کنید و روی بسته بندی ننویسید. لطفا از نوارهای مات مانند نوار چسب استفاده نکنید، زیرا می تواند به جعبه آسیب برساند.
در صورتی که مرجوعی شرایط فوق را نداشته باشد، ممکن است تصمیم به استهلاک تا سقف 25% بگیریم. همچنین امکان استرداد حضوری محصولات به فروشگاه ما ظرف 14 روز پس از دریافت سفارش وجود دارد. لطفا فاکتور خرید را همراه داشته باشید. محصول باید شرایط بازگشت ذکر شده ما را داشته باشد. ما خوشحالیم که در بارگیری و تخلیه به شما کمک می کنیم. بازپرداخت قیمت خرید پس از پردازش برگشت، مبلغ پرداخت شده را به حسابی که سفارش از آن پرداخت شده است، بازپرداخت خواهیم کرد. لطفاً یک دوره پردازش حداکثر 14 روز پس از بازگرداندن بسته به اضافه 5 روز کاری اضافی برای پردازش بازپرداخت در نظر بگیرید.
11- خریدار باید هرگونه ایراد مشهود مربوط به کالای تحویل شده و همچنین ایراد مشهود در خدمات تحویل شده را ظرف 48 ساعت پس از تحویل کالا یا ارائه خدمات، با نامه سفارشی به فروشنده گزارش دهد. عدم انجام این کار به این معنی است که خریدار دیگر نمی تواند به این نقص اعتماد کند. هر گونه ایراد پنهان باید حداکثر تا 8 روز پس از تحویل توسط خریدار به فروشنده اطلاع داده شود. عدم انجام این کار به این معنی است که خریدار دیگر نمی تواند به این نقص اعتماد کند. علاوه بر این، دعوی مبنی بر نقص پنهان باید ظرف یک سال پس از تحویل، به مجازات ابطال اقامه شود. اگر ادعای خریدار معتبر و قابل قبول باشد، تعهدات فروشنده محدود به تعویض یا تعمیر کالای نامنطبق و یا تعمیر عیب در صورت ارائه خدمات به انتخاب فروشنده است. خریدار مستحق دریافت غرامت دیگری نخواهد بود.
12- فروشنده تحت هیچ شرایطی موظف به جبران ضرر و زیان احتمالی ناشی از استفاده از محصولات به خریدار نیست.
13- تا زمانی که کالای تحویلی پرداخت نشده باشد، در مالکیت فروشنده باقی می ماند.
14- فروشنده این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات را بدون پرداخت غرامت در صورتی که فورس ماژور اجرای عادی آن را به خطر بیندازد، برای خود محفوظ می دارد. صراحتاً موارد فورس ماژور در نظر گرفته می شود: اعتصاب، قفل، کمبود حمل و نقل، آتش سوزی، سیل، آسیب به مواد، شورش، جنگ، بیماری های همه گیر، تصادفات، چه در فروشنده یا در یکی از تامین کنندگان آن، صرف نظر از علت. این فهرست جامع نیست.
15- فروشنده این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت ورشکستگی خریدار، ورشکستگی ظاهری و یا هرگونه تغییر در وضعیت حقوقی خریدار، قرارداد را قانونی و بدون اطلاع قبلی منحل شده در نظر بگیرد.
16- فروشنده نمی تواند مسئول مونتاژ خرید باشد.
17- هرگونه اعتراض به صورتحساب باید ظرف هشت روز پس از تاریخ فاکتور به صورت کتبی انجام شود.
18- پیش پرداخت از طریق پرداخت اینترنتی با استفاده از Ideal، کارت اعتباری یا پرداخت بانکی از طریق فاکتور Proforma ارائه شده توسط فروشنده انجام می شود.
19- در صورتی که فروش به طور کلی یا جزئی به دلیل اشتباه یا شکست خریدار خاتمه یابد، خریدار باید جبران هزینه های انجام شده و سود از دست رفته را به میزان 30% غرامت مقطوع دریافت کند. خاتمه فروش یا بخشی از آن، بدون لطمه به هزینه هایی که فروشنده باید متحمل شود تا کالا را در اختیار بگیرد و آن را به حالت اولیه خود بازگرداند.
20- در صورت بروز اختلاف، فقط تصمیم دادگاه لازم الاجرا است.